Skolebus

Du kan søge om  befordring med skolebus her . (Du skal bruge MitID til at ansøge om befordring)

Reglerne for befordring i Fredensborg kommune er indsat nederst på denne side.

Nederst på siden kan du finde ansøgningsskemaet til befordring, hvis du ikke skulle have mulighed for at søge via ovenstående link.

Hjemkørsel med skolebussen

Der er i skoleåret 2023-2024 følgende hjemkørsler fra Endrupskolen:

Mandag til fredag

Spørgsmål til befordring

Hvis du har spørgsmål til befordring er du velkommen til at kontakte Anne Dalkov på Endrupskolens kontor.

Endrupskolens kontor
Telefon - 72 56 25 12

Pr. 1. oktober 2019 er det 4 x 35 og Movia/DOT (Din offentlige Transport), der står for skolebuskørslen til Endrupskolen. Deres kontaktinformation er som følger:

Telefon  -    2179 6996 (Christian Petersen)

4026 3457 (Ulrik Bohse)

eller   35 30 91 53
Mail: bevillinger@taxa.dk

Movia/DOT (Din offentlige transport)
Telefon – 88 32 73 27

Informationer vedr. befordring
Det er Taxa 4x35, der står for den daglige kørsel af børn til Fredensborg Skole og Endrupskolen. Fra mandag den 14. september 2020 er der et nyt koordinatorteam på plads hos Taxa 4x35 og det vil derfor fremover være Christian og Ulrik, der har det daglige overblik over kørslen og skal kontaktes ved sygemeldinger. Om I kontakter Christian eller Ulrik er underordnet. De har følgende kontaktinfo:

•    Christian Petersen - 2179 6996
•    Ulrik Bohse - 4026 3457

Generelt om syge/rask-melding
Ved både syge- og raskmelding af dit barn skal du henvende dig til ovenstående koordinatorer. I begge tilfælde skal du give besked inden 6.30 samme dag, så kørslen enten kan aflyses eller genoptages.
Aflysning af hjemtransport skal senest meddeles kørselskoordinatoren 1 time før planlagt afhentningstidspunkt. Større eller permanente ændringer ved kørslen skal også meddeles til skolen. Koordinatoren kan kontaktes både ved sms og opkald.

Ved uopsætteligt behov kan du kontakte Lone og Niklas i TAXAs bevillingsafdeling. De kan kontaktes på +45 35 30 91 53, man-tor: 7.00-15.00 og fre: 7.00-14.00 og på mail bevillinger@taxa.dk

Generelt om afhentning/afsætning
Chaufføren må ikke forlade bilen med børn i, derfor skal afhentning og afsætning foregå ved kantstenen.
Jeres barn skal være klar til afhentning 5 min før aftalte tidspunkt. Chaufføren venter højest op til 5 minutter efter det aftalte tidspunkt for afhentning, derefter skal I selv sørge for jeres barn kommer i skole. Chaufføren vil tage kontakt til dig, hvis der skulle være trafikale forsinkelser. Dette gælder både morgen og eftermiddag.

Ofte stillede spørgsmål
•    Kun visiterede elever er omfattet af skolekørslen og det er derfor ikke muligt at få en ven med i taxaen.
•    Skolekørsel indbefatter kun kørsel mellem hjemadresse og skole.
•    Cykler medtages ikke.

Informationsfolder skoleåret 2023-2024.pdf

Shape Created with Sketch.

Ansøgningsskema 2023-2024.pdf

Shape Created with Sketch.